18.37

 
 
Idag har jag och Sara besökt en väldigt mäktig kyrka, en utav de finaste jag sett faktiskt. Vi pratade om att den liknande Hogwarts och det gjorde den verkligen. Där sprang vi runt och fotade, viskade, läste bibelcitat och handlade en bok till ett skolarbete. Sedan gick vi stadsbiblioteket, pluggade, pratade om hur vi inte orkade plugga, pluggade mer osv. Sedan fick vi nog, gick och köpte godis och slutade med en fika på Espresso House. En väldigt bra ledig dag. 
 
Annars? Jag har bestämt mig för att inte plugga till ett naturkunskapsprov som är på torsdag. Antingen får jag godkänt eller ångest i magen och skuldkänslor. Jag lyssnar på Håkan Hellström typ så fort jag får chansen och älskar att det är såpass kallt ute att jag tycker det är godkänt att gå i varma Dr Martens. Mmh. 
 
Inlägg | |
Upp