11.15

Vad gör du?

Just nu sitter jag i min säng och oroar mig för att jag blivit sjuk samtidigt som jag lysser på aspeppande musik fast att jag inte har någonting att peppa över. Jag såg nyss säsongsavslutningen av how to get away with murder och är i chock. (Se om du inte har sett!!!!!)

Hur mår du?

Jag har ont i halsen och ont i huvudet. Haha. 

Hur ser du ut just nu?

Just nu sitter jag i pjamaströjan med håret uppe i en kaosig bulle. Extremt nyvaken alltså. 

Vad ska du göra idag?

Om en halvtimme ska jag hämta upp mamma och göra i ordning stugan hos min moster, då hon kommer hem från Tyskland imorgon. Sedan ska jag plugga, proppa mig själv med alvedoner och c-vitaminer. 

Och i helgen?

I helgen får jag prioritera plugget, som jag hela veckan har total ignorerat. Annars ska jag umgås med min moster, äta godis, boka resa med mamma, söka jobb och städa mitt rum. Kanske ska jag göra om designen här också, we'll see! 

Nämn tre saker du längtar till.


1. Jag längtar till när jag får hem min studentmössa. 2. Jag längtar till studenten. 3. Jag längtar till sommaren. 

Vad önskar du dig?

Just nu önskar jag mig en halstablett. 

Något råd till alla där ute?

Ta hand om er själva.  

Inlägg, Listor | |
Upp