20.56

Februari? What? Mitt januari gick över på en sekund på grund av både negativa och positiva anledningar tror jag. Och här låter jag det eka tomt ibland. Det är svårt att blogga när man har plugg som aldrig tar slut. När man vill umgås med alla man tycker om och räcka till att ta hand om sig själv. Och egentligen vill jag sitta här och skriva ner alla mina känslor på flera sidor men sedan försöker jag banka in i mitt huvud att livet egentligen inte alls är komplicerat. Egentligen är det bra att jag är stressad med skolböcker över hela sängen för då tänker jag inte på sånt som jag inte ska tänka på. Jag springer ifrån och gömmer mig för verkligheten och hoppas på att den inte ska hinna ikapp mig. Ha! OCH, om ni inte har lyssnat på Rihanna, Kayne och Pauls låt - varsågoda! Sååå bra 
 
 
Inlägg, Musik | |
Upp