17.53

Jesper / Jesper 
 
En sommarkväll och middag. / Smultronpaus på promenad. 
 
Outfit. / Öppet fönster. Samtidigt som värmen är jobbig, så älskar jag den. 
 
Lunch med Jesper, moster och mamma. / Gofika med Elin, Hanna och Julia. 
 
Det har blivit juli och jag har fått jobb. Eller ja, sommarjobb. Jag är troligt tacksam över det. Det som är mindre skönt är att mina jobbtider är att jag jobbar när det är fint väder. Så ledig är jag när det regnar och är grått. MEN, jag har ett jobb, jag har något att göra och jag tjänar pengar, så jag ska inte klaga. Imellanåt umgås jag med vänner, försöker hitta på saker och sysselsätta mig själv. 
 
När jag jobbar är min vardag den mest ointressantaste och därför blir jag kluven till denna blogg. Jag vill inte sluta att blogga för jag har en bild av hur jag vill ha den och vad jag vill blogga om. Men som det ser ut nu så har jag inte vardagen till att blogga intressant. Jag ska inte sluta, jag bara längtar tills jag kan dela med mig av det jag vill. Jag har en någorlunda bild av hur jag vill att de närmsta åren ska se ut för mig, och kanske när jag väljer min livsstil kan jag känna mig mer kreativ. Så länge får ni dras med vardagliga snapshots och tomma ord. Jag är iallafall glad att ni få som är kvar, stannar! Kram till er
 
Inlägg | |
Upp